lördag 25 oktober 2008

2008.10.25

Godkväll!


Utgången igår var väl lyckad. Inget speciellt faktiskt, kan vara skönt med någon form av paus nu ett tag för att samla krafterna lite grann. Vi började hur som helst hos Martina som jag skrev igår vid något tillfälle, sedan tog vi oss in till östermalm och mötte upp lite vänner på vapiano. Efter det blev det i vanlig ordning sturecompaniet som jag och Martina förövrigt har tröttnat rejält på (så vi drog efter en max en halvtimme) och avslutade kvällen på cafét. Eller nej nu ljög jag, vi avslutade kvällen på Mc Donalds. QP Cheese & co med beadipp, finns det något godare att fylla magen med efter en utgång?


Jag shoppade en del igår också. Eller egentligen inte mycket, men mycket pengar gick åt, jag fattar inte riktigt hur jag gjorde, eller gör... det blir iofs alltid så. Det blev ialla fall en slags kavaj/jacka från Zara som ser ut som en uniform typ, kan inte beskriva den bättre. Sen så blev det en festlig klänning från Tophop, ett par skor från H&M och lite annat jox. Gick runt och var sur i 4 timmar eftersom att jag inte hittade något att ha på mig på kvällen, absolut INGENTING passade. Då känner man sig bara djävligt ful!


Nu är jag hemma hos Niklas. Vi är ensamma här för resten av familjen är på landet, skönt! Så han lagar sin underbara spagetti med köttfärssås och jag sällskapar i köket. Hur bra får man ha det? Jag är så himla lycklig! <3


Förresten! Hur snygg skohylla har inte Elin Kling fixat då? Jag ska lätt göra likadant när jag flyttar till Bromma.


Jag är inte besatt av Elin. oh no.

Inga kommentarer: