fredag 21 november 2008

En (fre)dagens

Tjingeling.


Gissa vem som är ledig idag också? JAG. And it's sooooo nice. Och idag är det fredag, igen. Hur tusan kan veckorna gå så fort? Förklara det för mig.


Wellwell. Idag ska jag hem till Niklas och mysa och sen blir det jobb resten av helgen. Den 25 november har vi på vero moda i glashuset klubbkväll och Emilia de Poret kommer och pratar och sjunger. Bli medlemmar så får ni inbjudan dit.


Sen har jag lite fester framför mig också!


26/11 - utgång!

6/12 - Bellas adventfest

13/12 - Alexandras födelsedagsfest


Fast nu kom jag på att jag ska på julbord på wallmans salonger också, tror det var den 13:e och det är bokat sen typ i somras eller innan... men ska ta reda på vilket datum det var.


Nåja.. här är dagens outfit ialla fall.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag älskade din blogg förut när du bloggade på devote och en gång när jag var i Sthlm såg jag dig när du jobbade fast jag vågade inte säga hej, hehe :P jag tycker du är jättesöt iallafall! ja men sen tappade jag bort din blogg för jag glömde läsa men nu hittade jag den här, va roligt! det jag ville fråga var; vars har du köpt västen på bilden? Ha det så bra! :)

Anonym sa...

Livet flyter på

Therése sa...

Hanna: men nu blev jag varm inombords. älskar kommentarer som dessa. nästa gång får du komma fram och säga hej, lovar att jag e jättetrevlig ;) västen är från jobbet, vero moda i glashuset. vi har fortfarande kvar dom!! kram

anonym: ja det e fan bra asså