torsdag 27 november 2008

Partyonsdag och bakistorsdag

Heeeey!

Nu är jag hemma i min lägenhet med älskling, efter att ha sett twilight på sergelbion med Åsa, David och Alexandra (och niklas var med såklart). Säger bara detta: FYFAN VILKET FILM. helt underbar!!! Den var så fin på något sätt. Ni måste måste måste se den och tjejer, ni kommer bli helt förälskade i Edward!!!!!!!!!!

Igår körde jag, michelle o martina cafét och the village. det var kul men jag måste erkänna att jag längtade hem till niklas och den varma sängen ett antal ggr under kvällen... är inne i en mys-period då det bästa som finns är att gosa med pojkvännen framför en bra film iklädd mjukisbrallor och hoodie.

Det här är vad jag hade på mig igår:


Och min nya pälsmössa såklart. Eller björnpiiiip som niklas skulle ha sagt!

Inga kommentarer: