måndag 3 november 2008

shitpissfuckcuntcocksuckermotherfucker

jag hatar att ha...det låter så äckligt att säga det men.. mens. blir upprörd över allt, känner mig ful och äcklig. finnar ploppar upp som aldrig förr och självförtroendet sänks till botten. ikväll skulle jag åka hem till niklas och mysa men jag vill knappt gå utanför dörren för att jag känner mig så djävla förskräckligt ful. kalla mig ytlig, men visst känner ni igen känslan? ibland hatar jag att vara tjej. bläääääääääää



jag har ialla fall nya stövlar. de är skitfina på. sen får man väl sätta en papperskasse över huvudet med hål för ögonen tills den här skitperioden är över.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår exakt hur du känner! :/ Påse på huvudet låter fint de, aldrig är de nån som gör de. Nån måste ju vara den första? ;)

Anonym sa...

haha, vi har mens samtidigt! kanske därför jag fick ett ryck med att göra om håret, för att man känner sig urful när man har äcklig irriterande mens!

Therése sa...

emma: hahaha jag får bli den första, eller du kanske kan, du är ju lite modigare än mig ;)

camilla: haha jaa, i slutet av varje månad. SUCK. hehe ja jag har också tonat håret, 2 ggr på en vecka!!! då har man panik

Anonym sa...

HAHAHAHHAHA TEZZZZZZZZZZZ! låten ÄR bäst!


jezz+lizz 4evaH.