lördag 1 november 2008

vem försöker jag lura?



Vita helger existerar inte i mitt liv. Igår vart det middag med Niklas familj och lite annat folk på fondueboden i vasastan. Hur god mat som helst och jättetrevligt! Där vart det lite drinkar och vin och sen ville babe vidare och hälsa på sina kompisar på Pan i gamla stan så det gjorde vi!
Där vart det fler drinkar men jag tog det rätt lugnt, skulle trots allt jobba idag. Men nu sitter jag hemma och är sugen på att gå ut igen? Samtidigt som jag vill krypa ner under täcket och mysa. hmmm...



2 kommentarer:

Anonym sa...

jaaa skitkul! :) jag var där för bara nån vecka sen och tänkte köpa den typ mellanlånga kavajen, men då fanns den inte i min storlek :( hur länge har du jobbar där och hur mycket jobbar du?

Anonym sa...

okeej, guud vad kul att få jobba i en helt ny butik! jag har jobbat ett år i december, och jag jobbar halvtid eftersom att jag går en fyraårig gymnasielinje så går jag sista året där samtidigt..