tisdag 30 december 2008

2008 - 2009

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förrut?
Jag flyttade hemifrån, fick mitt första fasta jobb och fyllde 20 (systemet hehe)

Vilka länder besökte du?
I år besökte jag "bara" ett land och det var spanien (mallorca) i somras med familjen och Niklas. Har varken haft tid eller ork att spara pengar till att resa någon annanstans och i somras hade jag bara 2 veckors semester, sen har jag jobbat hela tiden. Mallisresan var hur som helst helt underbar!

Vilka datum kommer du minnas från 2008 och varför?
28 januari då jag och Niklas officiellt blev ett par, 28 april då vi började på vero moda i glashuset, 8 maj då vi öppnade dörrarna för vero moda i glashuset, midsommar på torö, 15 juli då niklas blev 20 och 25 juli då jag blev 20 år och firade på mallorca. finns många speciella datum men där är några viktiga! :)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Chris brown - with you, J.holiday - bed, leona lewis - bleeding love, jason mraz - i'm yours, laurent wolf - no stress, stone sour - zzyxz road, guru josh project - infinity, jean elan - where's you're head at.... MED FLERA!

Blev du kär under 2008?
Ja det blev jag! <3>Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var på mallorca då jag fyllde år. vi åkte in till cala d'or och åt på italiensk restaurang och sen satte vi oss på en bar där det fanns papegojor. efter det gick jag, pappa, anders och niklas till en annan bar och sen festade vi hela natten lång på olika klubbar. lyckat!


Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Mindre stress. Fler resor, längre semester. men annars är jag så nöjd som man kan bli med detta år. det bästa på länge! jag har haft det helt underbart och har så många värdefulla minnen från 2008. något jag ångrar är att jag inte lagt ner så mycket tid på mina vänner som jag velat. men det ska det bli ändring på!!

gott nytt. (felle, jag lånade listan av dig ;))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Goot nytt år!!!! :D


//Robin

Anonym sa...

eller

Gott nytt år!!!!


du får välja :P

//Robin

Therése sa...

robin: tack detsamma :D hoppas du hade ett bra nyår!