lördag 27 december 2008

Bättre sent än aldrig

julen har varit helt fantastisk! jag har firat med alla jag älskar (nästan) och fått så fina paket. fast det var roligare att ge bort julklappar, faktiskt. lite av det jag fick: sex and the city shoebox, gant-kudde som jag önskat mig till nya lägenheten, underklädessätt + nattlinne från passionata (allt det av älskling), presentkort på specsavers så att jag kan köpa glajjer, läppglans, jacka, pengar, sex and the city filmen med mera med mera. vi firade i trosa hos släktingar och niklas kom på kvällen, och sen sov vi alla över där.
annars har jag bara jobbat och slitit dessa dagar. mellandagsrean har startat, ingen kan väl ha missat det? sjukt mycket folk, men roligt är det :) synd att det går någon jäkla sjukdom på jobbet bara, men hittills har jag klarat mig!

har skaffat mig två snygga skor från zara också, mockepumpsen var dock några veckor sen:


Inga kommentarer: