onsdag 28 januari 2009

1 år

Idag har jag och Niklas varit tillsammans 1 år. Det har gått väldigt fort samtidigt som det känns som att vi varit tillsammans längre.. Vi har kommit så nära varandra under detta år :) Helt underbart.
Något som är mindre underbart är att Niklas blev magsjuk dagen till ära och ligger nu och sover. Vi som skulle ut och äta gott och mysa.. wellwell.. jag fick ett glas rött av niklas pappa ialla fall så jag får väl fira lite själv.

Annars gick det bra på jobbet. Jobbade med Miranda, hon är så gullig.

Vad gör ni?

4 kommentarer:

Anonym sa...

stackars han.. men ni kan fira imorgon ett år och en dag=P

jag äter o äter.. idag blir jag aldrig mätt.. har ätit mycket mer lunch och middag än josef.. fikat och sen nu har jag ätit typ 4-5mackor.. min aptit har kommit back!

ha en bra ledighet.. försöka att undvik att bli sjuk..

pussss

Anonym sa...

Grattis sötis :)

Therése sa...

bella: haha jaa.. :P vi får fira en annan dag ja.. BRA att du äter, vart lite orolig där ett tag ;) jag är inte ledig, har min hatvecka ju... :P är ledig på söndag, wiee.. pusspuss godnatt

ella: tack ska du ha gumman :)

Anonym sa...

Grattis till er, era små turturduvor! <3