söndag 4 januari 2009

love höööörts (iaf för carrie)

Jag har blivit dålig på att blogga och orkar inte göra någonting åt det...
Känner mig rätt grå och trist just nu, och less på det mesta.. Vill bara dra härifrån, till ett varmt land och träffa nya människor och få nya erfarenheter (som andrea gör just nu och guess what? jag hann inte ens säga hejdå..när jag kom till 550 i fredags för att överraska henne hade hon redan dragit. det sved). Men man kan ju fortsätta drömma.. dock längtar jag tills fredag då jag och Niklas åker till göteborg.

Annars har jag bara jobbat de här dagarna. Igår åkte jag och baby hem till min familj och badade flera timmar i jacuzzin och drack vin. så mysigt. sen åt vi god natt-mat och fick sova i min lillasysters rum fullt med barbies.

Nu är vi här hos Niklas. Jag har kollat på typ 5 sex and the city avsnitt men var tvungen att ta en paus nu efter att jag blivit förkrossad och gråtit lite över Carries och Aidans uppbrott. Kärlek gör ont ibland!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vi missade andrew =( men vi hade kul iaf!! de får vi göra om inom en snar framtid!! :)

Anonym sa...

Man behöver inte skriva hela tiden. Låt inte bloggen bli ett jobb i sig utan en hobby... alltså bara ett blygsamt tipps om att undvika att förstöra skaparglädjen :)

Själv målar jag rätt frenetiskt (var så jag hittade din sida :)) periodvis då jag inte gör musik men har insett att känner man inte för det så blir et i regel vare sig kul att måla/göra musik och resultatet blir så där halvhjärtat. Då är det dags att ta en paus tills inspirationen kommer tillbaka.

Om du känner dig grå å trist så lyser det i varje fall inte igenom på bildarna där du tindrar som en stjärna :)

//Robin

Anonym sa...

Meh... ursäkta alla stavfel, en dag ska jag lära mig att läsa vad jag skrivit först innan jag skickar... men tydligen inte i dag :P

//Robin