fredag 30 januari 2009

Något som gör mig glad i alla lägen

Ni som känner mig. Ni vet. Jag är ingen som kan hålla i slantarna, de bara rinner genom mina fingrar.. Sen lönen kom har jag gjort av med alldeles för mkt, som vanligt. Bland annat har jag köpt: jeanstights, 2 skärp, tunika, kofta, plånbok, klänning, krimskrams och massa mer.. för att inte glömma: mat&dryck! det är nog det jag lägger ner mest pengar på skulle jag tro. eller det och kläder ligger ungefär jämt. men sen betalar jag ju räkningar och sånt också så tro inte att jag slösar upp en hel månadslön på bara skit :) hehe, försöker övertyga mig själv om att jag ialla fall är lite duktig. wellwell. idag köpte jag detta från jobbet:



Jag vet att bilden är svår att tyda men det är ialla fall en cremefärgad tunika och ett läderskärp som man kan vira 2 varv runt midjan. skitsnyggt. ni får se det på imorgon!

Inga kommentarer: