tisdag 17 februari 2009

09 - året då alla flyttar

Nu måste jag snart gå upp ur sängen, äta lite frulle och bege mig mot jobbet. Men först ska jag berätta vad jag gjorde igår: jag jobbade, dagen gick fort, och sen åkte jag och niklas och köpte 3 tavlor till min lägenhet i bromma med skärgårds/båtmotiv. såååå fina. hittade dem på blocket. jag känner mig vuxen ;) imorgon börjar målarna tapetsera hallen i min lägenhet och om typ 2 veckor flyttar jag in. och niklas flyttar till gärdet. allt känns så bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

finfina tavlor =D

haft en braa dag på jobbet??

PUSSS

Interior & Fashion sa...

Vilka underbart fina tavlor! Är själv på jakt efter tavlor till min lägenhet. Var har du köpt tavlorna?

Kram Mikaela

Therése sa...

isabell: TACK :D ja det gick braaa. haft en skön ledig dag? puss

mikaela: visst är de :) jag hittade dem på http://blocket.se så spana där, du kan hitta riktigt fina grejer. kram