tisdag 24 februari 2009

BIG dag tomorrow

hejhopp marsipansnopp.

idag har jag haft en toppendag! igår hade vi workshop på jobbet och fick se en film som inspirerade mig ganska mycket. så när jag vaknade imorse valde jag att detta skulle bli en bra dag och med rätt inställning gick dagen galant :) detta hann jag med imorse innan jobbet:

  • möta upp pappa, åka och skriva kontraktet och få nycklarna till nya lyan.
  • åka till lägenheten och kolla, ta mig kommunalt därifrån.
  • sätta mig på café avenyn och äta frukost (chailatte och macka)

bra va? sen jobbade jag på och kände mig sådär alldeles extra glad och trevlig. försöker att se kunderna som vänner, blir lättare att ha en normal konversation då. och så vågar man prata mer :)

såhär på kvällskvisten har jag packat lite, och kollat på den rätte för rosing. hugo är rolig hehe. imorgon drar jag från södertälje. så otroligt skönt. en rolig tanke som slog mig på tåget hem: kommer jag aldrig mer besöka 550???

värt.

Inga kommentarer: