torsdag 26 februari 2009

Och så bor jag i johannesfred

i bromma.

japp, flytten är klar. men jag är långt ifrån klar i lägenheten. ni kan ju tänka er att det är lite skillnad att bo på 25 kvm och 62 kvm. har inte riktigt alla möbler jag behöver, haha. har inte ens ett köksbord. men det är påväg :) det känns helt underbart här.
haha, jag tror nästan att jag kan bota min flygrädsla här. jag hör flygplan hela tiden, bor nära bromma flygplats. men det är mysigt. jag bor precis vid vattnet också, så i sommar kommer jag kunna bada utanför mitt hus!!!

jag har sovit jättedåligt i natt, helt nytt ställe, nya sängkläder och satans ont i benet!! men det kommer bli bättre. jag är helt tokigt glad bara. snart ska jag till jobbet och sprida gläääädje! bilder kommer när jag hittat kameran och kamerasladden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, jag vill hälsa på dig snart!

Therése sa...

camilla: JAAAA det är bara att komma :D