fredag 13 februari 2009

Pappa <3

Min pappa är den bästa i världen. Han är min förebild och betyder så otroligt mycket för mig. Inte nog med att han tagit hand om oss hela våran uppväxt när vissa andra inte funnits där, så ställer han alltid upp och hjälper till, vad det än gäller. Jag kan alltid ringa och få bra råd när jag har funderingar och inte kan tänka riktigt själv. Idag till exempel fick jag ett mail av fastighetsägaren till min nya lägenhet, hon bad mig leta upp en lämplig tapet som jag vill ha i hallen. Jag ringde pappa och på 2 sekunder hade han fixat just de böcker hon ville att jag skulle leta i och kom förbi mig med dem. Han hjälpte mig med val av tapet och sen satt vi och pratade lite om livet. Han är den som hjälpt mig med att fixa både den lägenheten jag har nu och den jag ska flytta till. Han är bäst, helt enkelt. Jag och mina syskon är det viktigaste i hans liv, det finns ingen tvekan om den saken. Och han är viktigast i våra. Love you papi <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag önskar att jag kunde säga detsamma om min pappa, men för mig har det varit tvärtom. Han har aldrig funnits där för oss. Jag blir glad över att min farbror i alla fall bryr sig om sina barn, även om min egen pappa inte gör det.

Men ändå kan jag känna en slags avundsjuka. Jag har aldrig fått någon kärlek från pappas sida.