fredag 13 mars 2009

Fraaajdaaaj.

Ja men hallå ja. Idag är det fredag och jag är ledig!!! wohoo. Jag och pappa köpte världens finaste köksbord + stolar igår. Och lite andra nödvändigheter. Hela kalaset gick på 4600 ungefär. Känner mig lite bortskämd men jag skulle aldrig be om pengar från min familj om det inte var kris, försöker alltid klara mig själv. Det här var pappa och farmor som själva kom på.. att ge mig pengar alltså, hehe.

Om ett tag kommer Niklas och hjälper mig mecka ihop bordet och sen sticker vi till hans nya lägenhet på gärdet. Han flyttar in idag jippi! Det vart aldrig av förut då hans syster fortfarande hade saker kvar i lägenheten. Så nu spenderar jag hela helgen på rindögatan. Och jobbet. Och hos Åsa imorgon tror jag? Hon ska ju firas såklart, min lilla Åsis <3

Inga kommentarer: