torsdag 12 mars 2009

Fullt upp på min lediga dag

Heeej. Idag har jag hunnit med en del och klockan är inte speciellt mycket. Jag har varit på personalmöte och fick veta en massa saker, både bra och dåliga. Det bra kan jag dela med mig av är att: jag fick semester v. 29 30 och 31!!!! Tack tack tack! Kanske en gotlandsvistelse i sommar då? Efter det gick jag och camila på stan, gick en sväng i sturegallerian också. Sen lämnade jag in min kamera för reparation, trodde jag skulle få en ny på en gång eftersom att killen jag köpte kameran av sa det... men men. 3-4 veckor utan kamera, kul jul. Kul bloggen kommer bli också...... hm.
Efter det gick jag och klippte mig och det blev jättefräscht! :) Nu är jag hemma och har just tvättat 2 fulla maskiner med kläder och snart kommer pappa och hämtar mig, vi ska till ikea och köpa matbord till mig. Min sötis till farmor skickade med 1000 kr i flyttpresent och pappa sponsrar mig med 4000. TACK SNÄLLA FAMILJ <3 Annars hade jag säkert varit utan matbord ett bra tag..

ville bara skriva av mig lite. Puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

va gulligt av din familj!! mycket du fick gjort! fota din frisyr med mobben =)

hörs baby ;D

Therése sa...

bella: jaaa, mina änglar <3<3 hehe min frisyr är inge speciell, klippte mest topparna. men det känns fräscht ialla fall :) hoppas att det gick bra på jobbet girl. ska läsa din blogg nu, bäst för dig att du har uppdaterat hihi. puss