onsdag 11 mars 2009

I love you more than my high heels

Godmorgon allihopa! Sovit gott? Inte jag.. eller lite bättre, plockade fram storfot ur garderoben (min jätteleopard) och sov med honom. Det kändes tryggt. Yes, I'm a sucker for trygghet.

Gick upp 8, fast att jag kan sova till 9 om jag vill. Tycker att det är så skönt att ha hela morgonen till att äta frukost, kolla på vakna med the voice och läsa lite bloggar.

På tal om ingenting så är jag så himla shoppingsugen. Jag vill shoppaaaa!! Jag har inte unnat mig mycket den här månaden. Men det känns bra också, att jag faktiskt kan spara när det väl gäller.

Wellwell, nog om mig. Hoppas ni får en bra onsdag. Kanske någon som ska ut ikväll? För mig blir det gos och lägga sig tidigt för imorgon på min lediga dag ska jag upp på personalmöte 08.00

Inga kommentarer: