tisdag 24 mars 2009

Man får ju skämmas

Under Linda Rosings program. Allt känns så ytligt. Hon har redan 2 killar kvar och det känns inte som att någon utav dem lärt känna henne alls? Hon verkar inte vara den som öppnar sig heller. Allt är så smörigt bara. Massa sliskiga repliker. Allt handlar om hennes jävla presenter hon ska få och hur killarna uppvaktar henne. Jag tror säkert Hugo eller Ejjan är framida män för henne :) Verkligen. Båda känns som bra förebilder och låtsaspappor till hennes barn. HAHA nej fyfan...

4 kommentarer:

Anonym sa...

håller med! jag tittade nyss på det, man skäms ju nästan bara av att se på det!

Anonym sa...

Haha alltsåå.. Hugo är väl 19 år? Det är ju dagens skämt. Men du, jag undrar om du har något tips om man vill få bättre självförtroende? Du verkar må så himla bra och vara nöjd med dig själv!

Therése sa...

Anni: hahaha jaaa men samtidigt kan man inte sluta kolla :D

Hanna: jaa det är han, det är pinsamt. hon är liksom 35. oj tycker du? :) gud vad roligt. jag har nog inte så bra självförtroende som det verkar, eller det går väl upp och ner. Försöker se allting positivt och tänka att jag är bra som jag är, alla är ju olika. kramis

Anonym sa...

Håller med dig totalt! I jakten på Linda "stone-face" Rosing verkar allt gå ut på att ge finast presenter och säga finast kommentarer om hur fantastiskt vacker hon är. Har inte sett några känslomässiga ting under hela programmets gång! Helt galet...