fredag 10 april 2009

Efter regn kommer solsken, visst?

Idag har jag mest tagit det lugnt. Precis vad jag behövde. Har varit rätt nere också, så hoppas ni har förståelse för att jag inte varit bra på att svara i telefonen. Även fast att det känns bajs just nu så tror jag att det här är räddningen. Hoppas det. Imorgon är en ny dag. Jag ska vakna med ett leende, göra mitt bästa på jobbet, åka hem till min underbara familj på påskmiddag och somna med ett leende - brevid världens bästa kille. Som är min <3

1 kommentar:

Isabell sa...

Vi hoppas på sol.. annars får vi vara glad för lördagsgodiset.. Det kommer absolut bli en kanon lördag!!

ska ju ta med mig lite påsk godis till dig.. men ja e ju ett godismonster så du får hålla tummarna att de finns godis kvar tills imorgon.. hihii

kraaaam på dig!!!