torsdag 16 april 2009

Min torsdag

Gotland är bokat! Vi åker den 12/7 och åker hem den 16/7. Blir borta på älsklings födelsedag, det känns sådär, men har lovat att han får åka och kolla racing i budafest på min födelsedag isåfall :P Vi ska ialla fall bo på ett vandrarhem som heter mitt i visby och det ligger ju då MITT I VISBY (höhö). Det blir jag, Alex, Martina och Åsa.

Igår satt jag och Martina på grodan förresten. Och sen drog vi vidare till wook house och träffade sofia och hennes vänner. Billig sprit!!! Sen vart det en sväng till Laroy men blev en tidig hemgång.

Idag har jag varit duktig och pallrat mig upp tidigt för att besöka vårdcentralen igen. De är helt hjärndöda där alltså. Fick typ visa att jag kunde lyfta båda benen och sen fick jag gå. Han sa att de kanske inte kunde göra något??? OKEJ MEN VISST, JAG KAN HA ONT HELA LIVET DÅ! Men sen så sa han att det antagligen var ryggen det handlade om så jag ska få en kallelse för röntgning snart. Jippi.

Nu ska vi äta gräddstuvad pyttipanna snart... too much information i know. puss.

Inga kommentarer: