onsdag 29 april 2009

Tja. Nu har jag satt in pengarna för vandrarhemmet på gotland så nu är det klart ialla fall, skönt. båten betalar vi i juni tror jag? blir lite rädd när folk säger att sthlms-veckan är flyttad? v.30 istället för v.29? om så är fallet så kör vi v.29 ialla fall.

Idag har jag jobbat bara. Det var en bra dag :) Imorgon är det valborg och jag jobbar 10.30-17.30. Skönt att sluta tidigare ialla fall. Efter jobbet blir det picknick och massa dricka någonstans i nån mysig park, kanske humlan? Annars var det snack om skinnarviksberget, wherever that is? Vi får se helt enkelt.

Hur firar ni valborg? Nere och super vid maren ;)

3 kommentarer:

Marlon sa...

Blir inge firande för min del ;(
Tråkigt tråkigt..kanske kan ta igen det på helgen, om folk är på G på att gå ut.

Therése sa...

marlon: why not?? :/ precis du får väl ta igen det i helgen!

Marlon sa...

Hade inte ledigt.
Joo man får ringa runt lite =P