måndag 4 maj 2009

and no need to worry, that's wasting time

Snart börjar måndagen lida mott sitt slut och vad har man hunnit med idag? Först jobbade jag från 10.30-15.00. Jag fick sluta tidigare eftersom att jag skulle iväg på magnetröntgen för min rygg. Tog mig till vällingby läkarhus och lades in i en dånande grej och röntgades. Fick ett par jättestora hörlurar med lugna favoriter i så att jag inte skulle höra ljudet lika mycket. Snelt :-) Efter det åkte jag hem. Nu har jag precis kommit in från en skön promenad vid vattnet. Jag bor så himla fint! Idag gick jag lite längre än vanligt, förbi ulvsunda slott och in i ett villaområde och spejade runt.

Niklas är på metallica med sin pappa (förra konserten vart ju inställd så idag gör de ett nytt försök). Nu blir det en dusch och sen ska jag måla naglarna. Är det ballar av stål idag? VILL SE!

Inga kommentarer: