måndag 11 maj 2009

jag har tråkigt..

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
hahah, men ska vi inte gå ut och dansa ikväll då? ;)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Min fina prinsessa :)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Du är det finaste i världen :)

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag vill jättegärna men mamma fyller år :(

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Har du tänkt på alla gånger vi blivit nedtryckta av män för att vi är det svagaste könet?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Nä den e konstig beige och mörkgrå.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
I enhörna!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Nu sitter din tutte som bakgrundsbild på min mobil :)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Menar du möjligen att vi ska ha sex? ;)

10. Din romantiska replik?
Jag längtar också, det ska bli så skönt att bara sitta på ett mysigt ställe och bara mysa :)

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Gott nytt år gumman!

Gör den ni också och länka er blogg i kommentarsfältet! puss

Inga kommentarer: