fredag 8 maj 2009

Lalalalalalala life is wonderful

Heey. Tommy Hilfiger visningen var trevlig igår. Det bjöds på mode, bubbel och goodiebags. Sofi Fahrman var på plats. Linn Gustafsson var där. Tydligen hade Gynning också kikat förbi. Efter vip-kvällen drog jag och Martina till Ute's för ett glas vin och sedan gick vi till grodan för ytterligare några. Nadine och Malin kom förbi :-) Sen vid 23.00 blev det hemgång, jag åkte hem till älskling och gosade ner mig.

Jag är fortfarande kvar här på gärdet, Niklas kom hem tidigt från jobbet idag men nu var han tvungen att dra igen för att fixa något akut på villa källhagen. Vet inte hur lång tid det tar så vi får se vad jag hittar på... Känner mig redan rastlös.

Ha en trevlig helg allihopa! Hoppas solen skiner! Puss

1 kommentar:

isabell sa...

ses imorgon!! lila toppen på!!

Puss