söndag 31 maj 2009

Sommarfest

Vilken underbar helg jag har haft! Igår var det sol hela dagen, sen sommarfest på gärdet med mat, lekar, massa dricka och härliga människor. Vi var ca 50 st som samlades där, alla kände någon. 50 st!!! Helt vansinnigt! Efter det drog vi tjejer och förfestade i Niklas lägenhet på gärdet och sen ut. Magenta och white room. Kom hem vid 4-snåret, då var det ljust ute och fåglarna kvittrade.

Idag har jag och Åsa promenerat på djurgårn, ätit världens godaste lunchbuffé på Josefina.Tänk er julbord gånger 2 typ! MASSA GOTT, vi tog 2 portioner var och sen efterrätt på det. Vi var ute i typ 5 timmar i solen, var helt slut när jag kom hem. Sen dess har jag mest sovit. Nu ska jag ta en dusch och sen sova igen :P

Bilder kommer imorgon, har massa fina sommarbilder!

Inga kommentarer: