tisdag 5 maj 2009

Undrar om man skulle jobba på dagis kanske...

Tjaaaa. Sitter i soffan, nyduschad och insmord i en lotion med bus-effekt och så har jag en ansiktsmask på mig förstås! :-) tisdagsmys. Det tråkiga med den här kvällen är att Niklas ligger och sover... Han är trött efter metallica igår. Haha.

Jobbdagen gick bra idag. Dagens höjdpunkt var när jag fick sitta och passa en 10-månadersbaby medans mamman provade byxor i typ en kvart. SÅ SÖT. Hon satt i mitt knä och lekte med mina armband. Jag hade lust att ge mitt nummer ifall att hon skulle behöva barnvakt någongång, men jag gjorde inte det hihi.

Imorgon har vi 1-årsjubileum på jobbet med start 19.30. Det håller på till 22.00, så kom dit! Vi kommer ha massa bra erbjudanden, makeup store kommer att vara på plats, vi har ett live-band nere på j&j osv. ALLA FÅR KOMMA! Ju fler desto bättre.

Det var väl allt... Men vi hörs snart! Puss.

Inga kommentarer: