tisdag 16 juni 2009

Midsummer........

Hey.

Idag har jag jobbat som vanligt. Vi har smygstartat med rean så det har varit lite kaosigt plus att vi hade omhängning idag. Men det blev jättefint och vi klarade ju budgeten ;) Imorgon har vi inventering så det blir en lång dag. På torsdag har vi rättning av inventeringen så det blir 11 timmar där med. Men sen är jag ledig i 5 dagar! OJ VAD JAG SKA NJUTA. Skiter i om det är sol, regn, moln, åska, whatever. Ska njuta och vara utomhus ändå. Längtar ap-mycket tills midsommar. Kommer fira den med de bästa <3 Och idag hittade jag en fin klänning dagen till ära. Puss.

2 kommentarer:

isabell sa...

Braa njuta ska man!!

Blir nyfiken på klänningen!! Lägg upp en bild!!

puss

Therése sa...

bella: ja verkligen :) får se om jag hinner innan midsommar, annars får du se bilder efter! ha en bra dag, sol o allt! pusss