torsdag 9 juli 2009

Hehe, blir visst lite grov i munnen på fyllan. Nej men förklaring till varför jag var/är så less på södertälje (förutom att det bor en massa idioter här): Vi drog ut igår efter vinkvällen hos mig. Först till flamingo där det kändes som en mysig hemmafest. Träffade gamla kompisar osv. Sen fick vi för oss att gå ut och dansa. Jag glömde nog bort att det inte är samma sak att gå ut en onsdag här som i sthlm. Där går man ut varje dag haha. Vi var seriöst 3 personer på 550. 3 st!!! Jag tog halv ett bussen hem. Men det var skönt ändå...

Idag smattrar regnet utanför fönstret och jag tycker att det är mysigt. Ska åka hem och hämta lite grejer. Hoppas mina skor från nelly har kommit! Sen åker jag och Niklas tillbaka hem hit till huset.

Puss.

1 kommentar:

Camilla sa...

flamingo suger.. när jag var där, så var de skit otrevliga emot mig och mina vänner. :O