onsdag 8 juli 2009

Mina favoriter


Det här är på Pontus by the sea typ förra sommaren? Eller innan. Jag minns inte riktigt. Det jag vill komma till är ialla fall att jag gillar dessa 4 människor väldigt mycket! Speciellt han längst till vänster ;) Och där sitter Malin också och är busig. Här kände vi inte ens varandra!
Annars så är jag ledig idag. Väldigt skönt. På lördag har jag min sista jobbdag sen är det fucking semester! Våran båt till gotland går 07.30 på morgonen!
Ikväll blir det vin och jacuzzi-mys med tjejerna hemma hos mig. Jag får passa på att träffa dem när jag är hemma och hälsar på, annars sker det alltför sällan. Tycker förresten att ni borde komma och hälsa på mig oftare! Enda gången ni varit hos mig var på min inflyttningsfest. Och Alexandra har varit där en gång innan också..

3 kommentarer:

Marlon sa...

Ang Pontus jag såg honom idag, han jobbar nere i stan ^^
Haha undrade vart fan jag sett honom tidigare och hur jag visste vad han hette. så kom jag på att jag sett honom i din blogg jävligt länge sen. Vi snacka lite :P

Anonym sa...

STALKER-MARLON!

Malin sa...

Jaaaa, vad de känns som länge sen! Nu känner vi varandra & busar tillsammans