torsdag 6 augusti 2009

I a m d e a d 4 r e a l

Hej babes.

Alltså jag har mått så sjukt jävla dåligt idag så hälften vore nog! Vi var ute igår. Började med en härlig förfest hos Alexandra och sedan blev det Laroy och efter det White room. Jag vart till och med utslängd för första gången i mitt liv haha! Utslängd låter så hemskt, men ni förstår... Spårade lite när jag kom hem till Niklas mitt i natten också. Felix sov på soffan och jag skulle bestämd sova i badkaret med en handduk till kudde. Bad Niklas släcka lampan och allt, haha reko tjej!

Idag har jag och Alex bara haft bakisdag. Kollat på film, ätit, slappat och totalt ignorerat det otroligt fina vädret ute. Alla persienner nerdragna, perfekt!

Nej, nu blir det en vit period för mig, hur länge den varar vet jag inte. Men i höst känner jag mer för att satsa på träning, spara lite pengar och ta hand om mig själv. Och så ska jag avnjuta lite behandlingar på sturebadet också.

Nu kallar sängen, ska mysa ner mig brevid min älskling. Imorgon är det fredag och jobb, roligt värre. Hoppas jag får träffa Busbella och Camila ialla fall.

Ciaaaao.

2 kommentarer:

isabell sa...

JAAAA sötist =D jag jobbar! Vad glad man blir när man står med på din modeblogg ;)

Men du.. vi ska ju ha afterwork imorgon.. jag e nu också 08.. du kan väl fälja med.. visst? Vi kan köra vatten och vodka om de känns nyttigt.. hhahaaha.. oj e full.. godnatt

Malin sa...

Haha, de var så kul när fellan berättade om badkaret på morgonen:D