torsdag 20 augusti 2009

Klantarsle

Nu har jag färgat håret ytterligare än gång. Permanent den här gången, inte toning. Jag är så fruktansvärt klantig när jag håller på med såna saker. Skvätter och har mig. Skvätte ner hela badrumsdörren med hårfärg så det vart bruna fläckar så samtidigt som jag hade färgen i håret fick jag måla om dörren i vitt. Men jag orkade bara med ena sidan av dörren, nästa tar jag en annan gång haha.

Nu ska jag göra matlåda och välja kläder inför imorgon, sen blir det bums i säng. Fan vad jag skulle vilja vinna 1 miljon. Har så mycket räkningar. Min telefonjävlaräkning ligger på 1400 kr, fattar ingenting, den brukar ligga på 600 typ. Men smsbiljetter, internetsurfande plus avgifter för den nya telefonen ligger bakom. Surt! Jaja, jag har min fina lägenhet i mysiga bromma så jag ska inte klaga. :)

Inga kommentarer: