måndag 7 september 2009

Allt och inget en kväll som denna

Hej hopp!

Gud vilken slappis dag jag har haft. Tränade kl 12-13 och det var superskönt att få svettas lite! Efter det åkte jag hem och sen dess har jag kollat bloggar och tittat på tv. Men riktigt skönt eftersom att jag ska jobba imorgon igen.

Vet ni vad jag vill ha? Jag vill ha en kanin! Eller katt! Nån liten lurvig hårtuss som jag kan ha i knät och gosa med. Ska övertala Niklas att vi ska skaffa ett djur tillsammans, får se om han går med på det :P

Annars blir det bara jobb i veckan. På fredag efter jobbet åker jag till göteborg med niklas låtsasmamma, hans syster och hennes p-vän. vi ska ner över helgen och kolla på Niklas när han kör gokart. Har aldrig sett förut, så det ska bli spännande. Sen blir det mysigt att få spendera en ledig helg i härliga göteborg! :)

Hm.. nåt mer? Jo, pappa sa att jag ska få fickpengar till thailand av dem, pheeww, nu kan jag pusta ut. Jag+spara = sämsta kombinationen.

Puss ha en trevlig kväll och sov gott sen.

Inga kommentarer: