torsdag 24 september 2009

Är jag knäpp som älskar förlossningsprogram?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har du läst på aftonbladets hemsida om kvinnan som födde en bebis som vägde 8,7 kilo!!!

Alexandra sa...

haha nej ja brukar också kolla, men inte delen när barnet kommer ut, haha, lite groteskt när dom visar allt tycker jag, men men, ang att ja ska uppdatera lite på bloggen med bilder från lägenheten, så har vi ingen data annu:( vilket suger, så därför.. men nästra helg baby, då måste vi ses. pussokram saknar dig <3

Therése sa...

anonym: nej det har jag inte!!! fyfan haha jag hade smällt av! Själv vägde man typ 2,4 :) mini!

Therése sa...

alexandra: haha nej det är liiite äckligt fast jag brukar kolla ändå :D jaha okej typiskt, det får ni ta och skaffa!! jaa på lördag måste vi ses! alldeles för längesedan. love u