måndag 21 september 2009

Monday

God morgon!

Har just vaknat och upptäckte till min stora glädje att godispåsen från igår stod på bordet så nu sitter jag och äter en härlig frukost bestående av godis! :)

Igår hade jag och Niklas en väldigt mysig söndag. Båda var lediga så vi kunde verkligen sova ut med varandra, det är guld värt eftersom att det händer så sällan. Sen gick vi och åt pizza, åkte hem till mig och hämtade lite saker, åkte hem till Niklas igen och kollade på ice age 3 och sen nån annan film.

Idag är det måndag igen men jag är faktiskt ganska taggad för den här dagen. Men jag kommer sakna Camila så jag dör! Hon ska flytta till barcelona och plugga där.. Kul för henne men tråkigt för oss som inte får jobba med henne mer..

Förresten, har ni sett the ugly truth? GÖR DET! Den är svinrolig.

Gud vad mycket det blev nu, hade massa att säga..

Ha en bra dag, puss och kram. Jag älskar Niklas!

2 kommentarer:

isabell sa...

åhh.. vill också ha godis.. jag får nöja mig med musli..

ha en bra dag på jobbet!!

Pusssss

Therése sa...

isabell: godis slår musli med hästlängder ;) puss <3