måndag 14 september 2009

Update

Trevlig helg i göteborg! Men vi var ju där för att Niklas, Simon och Dennis skulle tävla i gokart så på lördagen blev det 9 timmar utomhus på en träbänk för att kolla på dem. Var helt slut efter! Lite middag och vin efter det, sen sov jag som en bebis. På söndagen (igår) strosade vi runt på stan, åt lunch och åkte hem. Bilfärden tog 100 år kändes det som, jag hatar att åka bil så långt!
Lägger upp bilder sen, ni ska få se hur fin min älskling var :)

Idag skulle jag egentligen vara ledig, men jag tog ett pass i gallerian från 12.30-19.15. Behöver extrapengar så det är bara att hoppa in och jobba så mycket man kan!

Ha en bra dag, puss.

PS! Hej pappa som har hittat till min blogg!

PS 2! Tack Hanna som kom in på jobbet och sa att min blogg var jättebra! :) Det var roligt att höra. Jag tror typ bara att det är mina vänner som läser så jag blir alltid lika chockad, haha.

Inga kommentarer: