onsdag 21 oktober 2009

Godkväll!

Det är långa dagar för mig ska ni veta... Jobb 10.30-19.00 och sen träning 20.00-21.00. Sen ska man äta, duscha, blablabla. Men det är kul! Träningen var grym idag, kändes jättebra :-) Imorgon ska jag träna igen, jympa/station. Testa det, det är super!

För ett tag seFetn slutade fråga olle dokumentären och den handlade om unga människor som åker till t.ex sunny beach och festar och har sex osv! Tänkte tillbaka på sommaren för 2007 då jag och mina vänner var i golden sands i bulgarien. Vi hade så jäkla roligt. Vi festade varje dag men det var inte alls sådär skabbigt som de visar på tv!

Som ni ser på vissa bilder var vi sjukt slitna efter hårt partande men det var det värt. Sen att jag är bajsbrun i ansiktet och har fått solmusche är en annan femma...

Inga kommentarer: