torsdag 8 oktober 2009

I'TS FUCKING SICK MAN

Ja men hejsan på er!


Det gick bra på jobbet idag, jag har blivit ansvarig för skyltdockorna på plan 2 ;) Vilket betyder att jag får göra om dem helt själv 1-2 ggr i veckan, jippi! Efter jobbet sket jag i träningen som vanligt, sängen är alldeles för lockande. Så jag åkte hem, åt blodpudding och drack flera glas mjölk och nu sitter jag och letar efter snygga vintage boots på tradera.


Gick in på Le Fashion och blev inspirerad som vanligt:



Mmm mm mm!

På tal om inget så är jag sugen på att bli rödtott. Får se om jag vågar!

6 kommentarer:

jennie hellman sa...

jag tror du skulle bli skit cool i rött hår :D weeii jag prövade för typ en månad sen men det e rätt svårt att välja kläder till rött hår haha!

MALIN sa...

Åh gratulerar kvinna! HUR KUL SOM HELST :) Duktig du är!

Therése sa...

jennie: haha ja jag miss tänker det.typ bye bye till rosa och lila ;P men vi får se! puss


Malin: tack ska du ha :D pusss!!!

Isabell sa...

De skulle va grymt snyggt om de blev rödnett =P
pusss ses snart!

Camilla sa...

Det är alltid roligt att byta hårfärg! Och skulle det bli konstigt, så kan man alltid färga det till brunt :)

Testa!

Anonym sa...

Kopparblont funkar rätt bra till de mesta kläderna IMHO :)

//Robin