måndag 12 oktober 2009

Pannkaks-måndag

Det blev ingen fika för mig, bestämde mig för att köpa ingredienser till en pannkakssmet på ica och åka hem och laga! Det gick faktiskt bättre än förväntat. Jag blir bara bättre och bättre i köket ;)

Redo för smeten! Egentligen skulle jag vilja ha sirap i (recept som min familj kör med) men jag orkade inte köpa.

Ser ut att kunna bli något bra av det här...



ET VOILA! En pannkaka gjord av Therése Karlsson.
Jag älskar pannkakor som är tjocka och ganska ljusa, med bara socker till. Och ett glas mjölk att njuta av. MUMS. Hur gillar ni era pannkakor? Tunna och frasiga som de flesta andra?

2 kommentarer:

Åsa sa...

Naw vad stolt jag e :P haha nu kanske kokboken jag gav till dig kommer till användning hihi :P

Therése sa...

åsa: haha kokböcker och kokböcker.. allt finns ju på nätet så jag e lat och googlar recepten :P nej men jag ska ta mig en ordentlig titt i den boken jag fick faktiskt!