torsdag 29 oktober 2009

Rejäl låsning

Yes. Så står det till. Besökte kiropraktorn för första gången idag och han kunde väl inte exakt säga vad det är "för fel på mig" men han upptäckte en rejäl låsning i bäckenet. Eller i ena fogen. Fattade inte riktigt vad det var men jag ska ialla fall gå dit 4-5 ggr till och försöka "låsa upp". Så det blir ju jätteroliga lediga dagar framöver... eller?

Efter det blev det en fika med mamma och sedan mötte jag upp tjejerna för ytterligare en fika <3
Nu är jag hemma i huset. Har blivit bjuden på pappas lasagne, yumyum!

Juste! Jag kom 2a på en tävling för några veckor sen på jobbet. En kvittotävling (man skulle ha högst summa på kvittot). Jag vann ett presentkort på 1500 på vero moda och nu idag visade det sig att tack vare mig har alla fast anställda vunnit ett varsitt presentkort på 1500 kr (bara i glashuset alltså)! Gissa om man blir poppis nu haha! Fast det roliga är att kunden som handlade för så mycket pengar inte hade fått hjälp alls av mig... Hade bara turen att ta henne i kassan!

PUSS GODNATT.

Inga kommentarer: