lördag 24 september 2011

About yesterday

Godmorgon bloggen.

Igår gick jag och Niklas på stan för lite shopping. Vi hann dock inte gå så länge för han slutade kl fyra :( Så det kändes mest stressigt... plus att det var sjukt mkt folk på stan och då får jag lite torgskräck haha! Köpte ialla fall 2 tröjor men ingen passade så ska lämna tillbaka dem. Det vart heller ingen lunch/middag på sturehof pga att det var så mkt folk där. Så vi gick till våran mysiga thai över gatan vid oss (Aiyara) och åt. Hur gott som helst! Testade en ny rätt, annars äter jag alltid massaman curry hehe.

Senare rörde jag mig in mot stan och mötte Jossan, Åsa och Martina. Vi hängde lite på kåken och sen sturehof. För.mycket.folk. Att man aldrig lär sig att inte gå ut på löningshelger. Jaja det var trevligt ialla fall :) Längtar till nästa helg då vi ska hem till Alex på tjejfest!




Inga kommentarer: