söndag 25 september 2011

Fredagen den 13e... skulle man kunna tro!

Hej finisar.

Idag har jag haft en riktig otursdag. Morgonen började med att jag hade ut hela mitt kaffeglas över bordet och över hela min morgonrock. Datan klarade sig precis. Glaset gick även sönder... På lunchen hade jag sönder ett till glas (förlåt jobbet) och det gick i bokstavligen TUSEN BITAR! Inte en liten skärva som lossnade eller så, nej nej, hela glaset bara sprack. Fattade ingenting. Sen har jag varit allmänt klantig hela dagen, tappat saker osv.

Imorgon är det ialla fall måndag och nya tag :) Veckan bjuder på jobb, bio, massa mys och fest i helgen! Låter perfekt i mina öron. Måste lägga fram kläder inför imorgon nu så att det inte tar så lång tid imorgonbitti.

Hoppas att ni har haft en fin helg. Puss <3

Inga kommentarer: