onsdag 30 november 2011

Broke again

Jahapp då var man fattig igen då. Fick 4000 mindre i lön pga min semester, och nu har jag köpt julklappar till Vera och Niklas. Och pengarna är typ schlutttt. Bara att vänja sig, får såhär kommer jag få leva om jag börjar plugga ;) Önskar att jag kunde tacka nej till roliga saker men det är ju alldeles för svårt...t.ex så ska jag på bio imorgon och på fredag ska jag och Alexandra strosa runt i gamla stan och kolla in julmarknaden och sen köpa julklappar i stan. Sen blir det glöggkväll hos Bellabus. Men där ska jag ta det riktigt lugnt för på lördag ska jag jobba hela långa dagen och sen har vi julbord med jobbet efter det :)

Ville bara skriva av mig lite... på riktigt har jag fet ångest över pengar. Men så är det nog för de flesta vid jul. Puss.

Inga kommentarer: