söndag 29 januari 2012

Pirrigt

Imorgon börjar skolan!!!! Shit vad tiden har gått fort, nyss var det 1 månad kvar och nu är det helt plötsligt imorgon. Är mest förväntansfull nu. Hoppas jag kommer känna att jag gjort rätt val :)

Har annars haft en bra helg. I fredags var vi hemma, hade mamma över på dagen och Linda över på middag på kvällen. I lördags var vi på lite äventyr med min familj och på kvällen åt jag & Niklas middag på capri. Resten av natten spenderade vi hos hans päron på söder. Drack vin och sjöng med till youtube-låtar :) <3 Idag har vi båda mått som en påse skit... fyfan! Blir bara mer bakis för varje år som går! Så har varit en zombie hela dagen och återigen lovat mig själv att aldrig dricka igen. Nån som tror mig? ;)

Godnatt på er. Wish me luck tomorrow!

Inga kommentarer: