tisdag 27 mars 2012

Stupid head

Godmorgon godmorgon.

Sitter och häller i mig kaffe i hopp om att bli pigg, går sådär... Måste verkligen komma igång med träningen igen, har inte tränat på över 2 veckor nu (förutom promenad/jogging en dag) och det är katastrof! Kroppen känns pluffsig direkt och man blir trött. Så idag efter skolan ska jag gå på aerobics!

Annars händer det inte så mycket... är i skolan mest denna vecka, håller på att försöka pränta in olika ekonomi-ekvationer och formler i huvudet, det är rätt kul men också svårt. Jag har lite svårt för det här ekorrhjulet (vakna, plugga/jobba, äta, sova) och känner mig lite deppig igen (surprise!!!) Antar att jag är en sån som har svårt att se vad jag har också hela tiden vill ha mer...

Men skit i det! Ha en bra dag istället :) <3

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag tycker du ska följa med mig och spela lite fotboll :)