måndag 28 maj 2012

Monday monday - can't trust that day

Fast min måndag har varit bra. Trött har jag varit, absolut, men skoldagen har ändå gått ganska fort. Nu har vi en lektion kvar, en tentadag och sen så är vi klara med första terminen :) Jag är riktigt nöjd med min insats, och jag som trodde att jag inte kunde plugga, tji fick jag! Tro på sig själv är en bra grej!

Helgen har bestått av långa och stressiga jobbdagar, fest på josefina och l'angolo med fina vänner och eurovision-kollande. LOREEN VANN! SÅ BRA!

Kommande veckor ser jag fram emot jobb, fest (speciellt Jossans födelsedag med rejv-tema) med mera. Puss på er!






Bjuder på lite egobilder haha! Tycker verkligen man ska ha roligt de här åren man fortfarande är ung och göra allt man vill! Jag älskar att klä upp mig och gå ut och dansa med mina tjejer och det står jag för! Spelar ingen roll att jag har pojkvän, han accepterar mig och det jag vill göra och vice versa. Man måste ha egna liv på sidan av sambolivet, tror förhållandet mår bra av det :)

Inga kommentarer: