torsdag 15 januari 2009

Begär..

Vad gör man när man är uttråkad och tokpank som man verkligen inte borde göra? Man surfar runt på alla möjliga shoppingsidor och dreglar över dyra kläder, skor och väskor som man inte har råd med. suck. Den här lilla partyväskan från marc jacobs vill jag ha hängandes över axeln i sommar när jag går ut här i sthlm. Den skulle jag matcha till en solkysst hy och en kortkort klänning. Och killesheels såklart! Tyvärr känns det inte aktuellt att lägga ut strax över 8000 kr på en liten väska. Det finns så mycket annat man kan göra för de pengarna, resa till ett varmt och härligt land till exempel. Det är mycket man vill...

Just nu vill jag mest ha Niklas här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha känner igen mig, dregla på dyra online shoppingsidor, grymt snygg väska! Tur att vi får drömma iaf ;)

Therése sa...

Ella: haha ja drömma får man alltid, annars vore det RIKTIGT illa ;p man får väl försöka hitta liknande, lite billigare varianter.. kram