torsdag 15 januari 2009

Kvällens saknad.


En vän jag verkligen saknar är min lilla alexandra. hon är så söt och hon får en alltid att skratta och må bra. förut när hon och jag var i våra små depp-perioder kom jag till henne varje söndag och åt middag och mös. vi gick promenader, lyssnade på låtar (sober-hora hahaha) som vi kunde relatera till. vi snackade skit, kollade på film och åt godis. och bara njöt av varandras sällskap. hatar att man inte gör sånt så ofta längre, för det var verkligen något både hon och jag behövde, de där söndagarna. skulle behöva några såna ibland nu med faktiskt :) så hoppas vi ses på söndag babe!


1 kommentar:

Anonym sa...

åh älskling!!!
du är bäst vet du det?
spelar ingen roll att vi inte ses så ofta längre du betyder ändå lika mycket för mig, om inte mer!