torsdag 9 april 2009

2 redbull vodka, vad kan vara svaret








YEYEEEE. Det blev utgång igår! Efter jobbet drog jag, camila och frida till utecompagniet och satt ute och drack lite, fast att det regnade haha! Som tur var kände vi inte av det. Efter ett tag drog camila och då flyttade jag och frida över till grodan eftersom att vi såg att de hade filtar där. nice. ringde runt lite då jag efter några glas blev sugen på utgång (såklart), så martina kom. sen fortsatte jag och martina till laroy för att hälsa lite på thengill! sweetie. väl där träffade vi nadine och glömmer-alltid-vad-hon-heter och hade skitkul! en sväng till village sen var jag färdig för kvällen. donken donken donken och sen taxi hem. vill inte kolla mitt konto......................... men kul var det! nu ska jag till vårdcentralen med mitt ben.


1 kommentar:

nadine sa...

hahaha de va kul! måste vi göra om snart. ska du me på lördag o fira felix? :) pussss sötis

p.s. hon heter noelia haha