torsdag 9 april 2009

fitta rent ut sagt

är så jävla förbannad, ledsen och jag vet inte vad. vilken piss-dag. först åker jag till vårdcentralen i hopp om att de kan berätta för mig vad det är för jävla fel på benet. mina reflexer var tydligen dåliga i vänsterbenet så hon gav mig en remiss och skickade iväg mig till s:t görans sjukhus. hon på vårdcentralen trodde typ att det var en tumör eller ms eller nåt? in på akutmottagningen, först skickades jag till neurologen och sen ortopeden. de bara skickade runt mig och det var en evig väntan. och inte fan hittade de något fel på mig heller. så jag fick åka hem. på torsdag nästa vecka ska jag till vårdcentralen igen. NÅT FEL ÄR DET JU FÖR JAG HAR ONT SOM SATAN VARJE NATT????

Sen läser man om svarten på alla löpsedlar och att han nu är gripen + en kvinna. man kan ju gissa vem det är.......

nej fyfan jag ska sova bort mina problem nu. skit.

4 kommentarer:

Marlon sa...

Fortfarande problem med benet ;( Hoppas det ordnar sig!

isabell sa...

tycker synd om dig!! ska spara lite påsk godis till dig!!!

Nää men fan va sjukhus kan flytta runt en.. Varför kan de inte ta sig tid att hjälpa dig? SUCK!

Hoppas du får en myskväll!!

Puss

Therése sa...

marlon: jaa :( tack ska du ha, glad påsk!

isabell: du är snäll bella :) ja precis, och så fick jag inte komma tillbaka till vårdcentralen direkt heller utan fick boka en ny tid o ska betala igen :S dumma sjukhus.

pusspuss ha en myskväll du med :)

. sa...

älskling ring mej, varför struntar du mina samtal o sms? =( /bambi